tiertier fairy story!

My photo
Queen's Lake, Kuala Lumpur, Malaysia
Hye.. Assalammualaikum! First and foremost, THANK YOU SO MUCH for viewing my super CRAPILICIOUS blog!! I'm just a normal chick who loves talk too much. Dance and sings is my life as i loves entertain! Leave a positive comments could be a strength for me to keep writing! :) LOVES! Follow me on twitter : @ChocTierway

Saturday, August 22, 2009

Tanpa Kekasihku (Chapter 14)

“Mummy..papa tak nak bagi aiskrim…”
“Papa,janganlah buli anak kita…”
“Alololorh….chumelnye anak papa…macam mama dia jugak…”
“Ada-ada je abang ni….”
“Jom..?”
“Mane??”
“Makan steak..favourite awak…”
Keputusan aku untuk menghabiskan seluruh hidup aku bersama Andy sememangnya tepat.Rumahtangga kami cukup sempurna.Ahmad Danish adalah kurniaan tuhan kepada aku dan Andy.Kehidupan dikolej cukup mengajar aku banyak perkara.Andy menjadi suami yang sangat bertanggungjawab.Nikki sudah berjaya dalam penulisan novel,Isaac dengan kerjaya modelnya.Kyra sudah berkahwin dan berhijrah ke Amerika dengan suaminya. Kehidupan banyak berubah,tapi stau perkara yang tak akan berubah adalh memori. Pahit dan manis yang aku hadapi sememangnya tak mampu aku lupa.Especially memori aku dengan Yusof.Jejaka pertama yang berjaya buat aku menangis bagai nak gila.Tapi kini,Andy berjaya memilik hatiku dan aku cukup bahagia disisinya.Kedua-dua jejaka ini akan sentiasa didalam ingtanku dan akan terkubur bersama-sama denganku apabila nyawaku sudah tiba ke penghujung..



~The End~

No comments:

Post a Comment

pleasure!